Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ο συνήγορος του παιδιού κανει επισκέψεις στα σχολεία και μέσω skype!!!

Μια μοναδική ευκαιρία είχαν μαθητές της ΣΤ' τάξης των 7ου και 11ου δημοτικού σχολείου Βέροιας, στο Παράρτημα της Δημόσιας Βιβλιοθήκης, να συζητήσουν με το «Συνήγορο του Παιδιού» Κο Γιώργο Μόσχο. Ο Συνήγορος του Παιδιού συζήτησε με τα παιδιά για τα δικαιώματά τους και για το πώς μπορούν να τα υπερασπίζονται. Άκουσε τις απόψεις και τις προτάσεις τους και απάντησε στις απορίες τους. Ενημέρωσε τα παιδιά για το τι είναι ο Συνήγορος και τι μπορεί να κάνει για την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών. Την συνάντηση οργάνωσε το Παράρτημα της Βιβλιοθήκης και η συνομιλία έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, για πρώτη φορά και οι μικροί μαθητές το χάρηκαν ιδιαίτερα. Περισσότερες πληροφορίες για το «Συνήγορο του Παιδιού» μπορείτε να δείτε στο http://www.0-18.gr/

Ο Συνήγορος του Παιδιού συνεχίζει τις επισκέψεις του σε σχολεία και τις συζητήσεις με ομάδες μαθητών, ύστερα από πρόσκληση ή σε συνεννόηση με τη διεύθυνση του κάθε σχολείου. Μέσα από τις συναντήσεις αυτές ο Συνήγορος ενημερώνεται για τα θέματα που απασχολούν τους μαθητές αλλά και για καλές πρακτικές που εφαρμόζονται στα σχολεία τους.
Στα σχολεία που επισκέπτεται ο Συνήγορος του Παιδιού συναντά συνήθως ένα τμήμα ή μια ομάδα μαθητών όχι μεγαλύτερη από 30 παιδιά.
Συζητήσεις με μαθητές σε σχολεία της ΑττικήςΑπό τον Οκτώβρη του 2010 ως το τέλος του Ιανουαρίου 2011 πραγματοποιήθηκαν 14 επισκέψεις σε σχολεία της Αττικής και συναντήσεις με ομάδες μαθητών. Από τις συζητήσεις αυτές ο Συνήγορος ενημερώθηκε για:
  • δράσεις που προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών (π.χ. ομάδες τέχνης και έκφρασης, περιοδικού, ραδιοφώνου, για το περιβάλλον, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την επίλυση συγκρούσεων, την καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων κ.ά.)
  • ενδιαφέρουσες πρακτικές (π.χ συμμετοχή των μαθητών στη διαμόρφωση κανόνων και στην επίλυση διαφορών, διαμεσολάβηση, συζητήσεις για ενδιαφέροντα θέματα κ.ά.)
  • προβληματισμούς ορισμένων μαθητών σχετικά με τις εγκαταστάσεις των σχολείων τους, τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών για επικοινωνία, τις σύγχρονες μορφές βίας, τη χρήση των τιμωριών, την άγνοια σχετικά με το πού μπορούν να απευθυνθούν σε περιπτώσεις κακοποίησης ή άλλων προβλημάτων στην οικογένεια τους κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας ειναι πολύτιμα...